• २०८१ बैशाख १५ शनिबार

यस कारण भ्यालेन्टाइन डेलाई ‘काउ हग डे’ भनेर पुनःनामकरणको प्रयास

kharibot

काठमाडौं । शताब्दीयौंदेखि, गाईलाई भारतको बहुसंख्यक हिन्दू जनसङ्ख्याले पवित्र मान्दै आएको छ, यो पृथ्वी र दिव्य दुवैको प्रतीक हो । 

वास्तवमा, जनावरहरू यति सम्मानित छन् कि अधिकारीहरूले यस भ्यालेन्टाइन डेलाई “काउ हग डे“ को रूपमा पुनः नामकरण गर्ने योजना बनाएका थिए, आशा छ कि यो कदमले नागरिकहरूको “भावनात्मक समृद्धि“ लाई बढावा दिनेछ र पश्चिमी संस्कृतिको रूपमा हेरिने स्थानीय सम्पदालाई धक्का दिनेछ । 

तर सहमतिको महत्त्वको बारेमा टिभी होस्टहरूले इन्टरनेट मेम्स, कार्टुन र चुटकुलेहरूको बाढीलाई प्रेरित गरेपछि यो कदम उल्टो र त्यागिएको देखिन्छ ।

फेब्रुअरी १४ लाई “काउ हग डे“ को रूपमा घोषणा गरिएको थियो, सोमबार भारतको पशु कल्याण बोर्डले एक विज्ञप्तिमा गाईलाई “भारतीय संस्कृति र ग्रामीण अर्थतन्त्रको मेरुदण्ड“ भनेको थियो ।

गाई आफ्नो “पोषण गर्ने प्रकृति“ को कारणले “सबैको दाता हो, मानवतालाई धन प्रदान गर्ने“ हो, एजेन्सीले भन्यो, भारतको मत्स्य पालन, पशुपालन र दुग्ध मन्त्रालयलाई सल्लाह दिने वैधानिक निकाय मानिन्छ ।

यसले गाईलाई अँगालो हाल्नु भनेको “वैदिक“ वा पवित्र हिन्दू परम्परालाई प्रवर्द्धन गर्ने प्रयासको एक हिस्सा हो, जसलाई यसले पश्चिमी प्रभावले मेटाएको दाबी गरेको छ ।

विज्ञप्तिमा भनिएको छ, ‘समयसँगै (पश्चिमी) संस्कृतिको विकासका कारण वैदिक परम्परा लगभग लोप हुने अवस्थामा पुगेको छ । “पश्चिमी सभ्यताको चकमाले हाम्रो भौतिक संस्कृति र सम्पदालाई लगभग बिर्सिसकेको छ ।’’ तर घोषणाको एक हप्ता भित्र अनलाइन उपहास र उपहास पछि यो विचार हटाइएको देखिन्छ । 

केही दिनदेखि, मिडिया आउटलेटहरूले सरकारको योजनाको खिल्ली उडाइरहेका छन्, गाईहरू मायालु मानिसहरूबाट भागेको देखाउने व्यंग्यात्मक कार्टुनहरू प्रकाशित गरिरहेका छन्, जबकि इन्टरनेट प्रयोगकर्ताहरू जनावर र मानिसबीचको हिंसात्मक मुठभेडको भिडियोहरू पोस्ट गर्न पाउँदा खुसी छन् ।

भारतको प्रमुख अङ्ग्रेजी भाषाको समाचार च्यानल एनडीटीभीमा एकजना एङ्करले धेरै गाईहरूलाई अँगालो हाल्ने प्रयास गरेको भिडियो पनि खिचिएको थियो, जसले उनको प्रगतिलाई हप्काएको देखियो ।

“सहमति महत्त्वपूर्ण छ,’’ उनले खण्डको समयमा ठट्टा गरे ।

’गाई विज्ञान’ 

यो पहिलो पटक होइन जब सरकारले गाईहरूप्रति आफ्नो नीतिहरू लिएर हलचल मच्चाएको हो, जसलाई मार्नु वा खानुलाई धेरै हिन्दूहरूले पाप मान्छन्, जुन भारतको १.३ बिलियन जनसंख्याको ८० प्रतिशत हो ।

देशका धेरैजसो ठाउँमा जनावरको बिक्री र वध गर्न प्रतिबन्ध लगाइएको छ र जनावरहरूलाई अक्सर सडक र सडकहरूमा निःशुल्क घुम्न छाडिन्छ, जहाँ सवारी चालकहरूले तिनीहरूलाई हिर्काउनबाट बच्न सावधानी अपनाउनु पर्छ ।

राष्ट्रिय कामधेनु आयोग भनेर चिनिने गाईको संरक्षणको लागि सन् २०१९ मा मत्स्यपालन, पशुपालन तथा दुग्ध मन्त्रालयले स्थापना गरेको थियो । दुई वर्ष पछि, पाठ्यक्रमले जनावरको बारेमा यसको अवैज्ञानिक दावीहरूको लागि व्यापक आलोचनालाई उत्प्रेरित गरेपछि आरकेएलाई राष्ट्रिय “गाई विज्ञान’’ परीक्षा अनिश्चितकालका लागि स्थगित गर्न बाध्य पारियो ।

धेरै अप्रमाणित दावीहरू मध्ये, ५४ पृष्ठ परीक्षा अध्ययन गाइडले बताउँछ कि ठूला–ठूला वधशाला गतिविधिले ठूलो भूकम्प निम्त्याउँछ, सुझाव दिन्छ कि सामूहिक हत्याबाट उत्सर्जित पीडाले भूकम्पीय प्रतिक्रिया ट्रिगर गर्न पर्याप्त तनाव उत्पन्न गर्न सक्छ । प्रमाण प्रदान नगरी, यसले “विदेशी गाईहरू“ को तुलनामा देशी (भारतीय) गाईहरूले उत्कृष्ट गुणस्तरको दूध उत्पादन गर्ने कुरा पनि बताए ।

राजनीतिक जनावर 

प्रधानमन्त्री नरेन्द्र मोदी २०१४ मा हिन्दू–राष्ट्रवादको लहरमा सत्तामा आएपछि यो जनावरको पनि राजनीतिकरण बढ्दै गएको छ ।

मोदीको भारतीय जनता पार्टी (बीजेपी) रूढिवादी हिन्दू परम्पराहरूसँग दृढतापूर्वक गठबन्धन गरिएको छ र आलोचकहरू भन्छन् कि गाई–पूजालाई मुस्लिमहरूलाई डराउने, उत्पीडन गर्न र मार्ने उपकरणको रूपमा प्रयोग गरिएको छ, जसलाई उनीहरूले जनावरहरूको अनादर गरेको आरोप लगाउँछन् ।

ह्युमन राइट्स वाचका अनुसार मोदीले सत्तामा आएदेखि भारतमा गौ संरक्षणका अपराधहरूलाई अधिकारीहरूले बेवास्ता गरेका छन् वा ढाकछोप गरेका छन् । मोदीको २०१४ को चुनावी अभियानमा, उनले “गुलाबी क्रान्ति“ अन्त्य गर्ने वाचा गरे जुन वाक्यांश उनले गाईवस्तुको हत्यालाई वर्णन गर्न प्रयोग गरे ।

भाजपाका अन्य सांसदहरूले यसलाई एक कदम अगाडि बढाएका छन् । “मैले गाईलाई आमा नमान्नेहरूको हात र खुट्टा भाँच्ने र मार्ने प्रतिज्ञा गरेको थिएँ,’’ उत्तर प्रदेश राज्यका विधायक विक्रम सैनीले मार्च २०१७ मा एउटा कार्यक्रममा भने ।

कथनहरूले महिला र अल्पसंख्यकहरू विरुद्धको हिंसाले बारम्बार हेडलाइन बन्ने देशमा आक्रोश निम्त्यायो । आलोचकहरू भन्छन् कि त्यहाँ सरकार भित्र दोहोरो मापदण्ड छ, र तर्क गर्छन् कि भाजपाले कमजोर समूहहरूलाई बचाउन पर्याप्त काम गरिरहेको छैन ।

२०१७ मा, फोटोग्राफर र कार्यकर्ता सुजात्रो घोषले गाईको मास्क लगाएका भारतीय महिलाहरूको चित्रण गरेको फोटो शृङ्खला सोशल मिडियामा भाइरल भयो । तस्बिरहरूको शृङ्खला एउटा समाजलाई चित्रण गर्ने उद्देश्यले थियो जहाँ महिलाहरू भन्दा गाईलाई बढी मूल्य दिइन्छ ।

बिहीबार “हग अ काउ डे“ को बारेमा पत्रकारहरूसँग कुरा गर्दै यो रद्द हुनु अघि – बीजेपी सांसद गिरिराज सिंहले भने कि “सरकारले धेरै राम्रो निर्णय गरेको छ ।’’ “गाईलाई अँगालो हाल्नु पर्छ,’’ उनले भने। “हामीले गाईलाई माया गर्नुपर्छ र अँगालो हाल्नु पर्छ ।’’
 

सम्बन्धित खबर

पढ्नै पर्ने

लोकप्रिय

भर्खरै